Arată și altora
  •   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Azi e ziua cu idei de promovare în turism. Vin cu trei clipuri, două împrumutate de la #turismmarket:

1. The Best Job in The World – case study
În cinci minute, veți vedea o idee extraordinară venită din Queensland, Australia. O insulă vecină marelui recif de corali s-a gândit cum să promoveze Insula, fiindcă deși coralii sunt foarte cunoscuți, insula era anonimă. Soluția a fost să creeze un loc de muncă, cel mai bun loc de muncă din lume: îngrijitor de insulă. Iar în loc de premiu, de fapt primeai un job foarte bine plătit, într-o zonă de vis. Zeci de mii de aplicanți, preluări în mass media din toată lumea.


(link direct)

2. Zuji – Helping holidays happen
Un exemplu scurt în care un motor de căutare pentru avioane a făcut vâlvă în jurul produselor sale. Urmăriți și veți înțelege de ce am folosit pluralul:

(link direct)

3. Facebook 1914 – Case Study
Al treilea exemplu l-am dat deja azi noapte pe Facebook și se referă la felul în care un muzeu din Franța (Muzeul Marelui Război) s-a promovat pe Facebook. Ei au ales o metodă mai puțin obișnuită: au (re)creat un personaj real, un învățător. Toată povestea e țesută în jurul acestul personaj, bogat ilustrată cu fotografii vechi din colecția muzeului.
Rezultate? A adus o creștere de 45% a vizitatorilor și a fost o metodă fantastică de a atrage atenția tinerilor asupra muzeului.

(link direct; eu am aflat de aici)

Imaginație, creativitate, sclipire de geniu. Aștept și la noi așa ceva! :)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dacă ți-a plăcut, dă-ne like la pagina de Facebook, în căsuța de mai jos! Iar pe pagina de Fb, bifează opțiunea "Follow/Urmărește", să fii sigur(ă) că vei primi tot ce vrem să arătăm lumii. :)
Cuvinte cheie: , , .Articol scris de Florin Arjocu (fondator): vezi detalii despre autor.

Un gând scris despre “Trei idei geniale de promovare în turism

Spune-ți părerea!

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

necesar