Update 2:

Dacă pagina arată ciudat și îi lipsește titlul, cel mai probabil e din cauză că folosești pluginul AdBlock Plus (Firefox sau Google Chrome) și cineva s-a gândit că nu avem voie să folosim pe internet cuvântul p r o m o v a r e. A avea site-uri curate nu înseamnă cenzura titlurilor de articole (și nu doar). Mersi că ați raportat erorile de acest fel!

Update:

În cele din urmă reușesc să vin cu informații noi și povești despre cum a fost la evenimentul menționat mai jos, lansarea programului „i-Tour Schi“ 2012.

Drum Liber, fiind partener media în acest proiect, și-a trimis un reprezentant care să preia, pentru dumneavoastră, noutățile acestui sezon.

Cum am mai spus și până acum, i-Tour Schi este cel mai amplu proiect de informare turistică dedicat sporturilor de iarnă. A fost gândit, pus pe picioare, lansat și îmbunătățit, an de an, de o echipă pasionată, din cadrul agenției Groove Hour. Susținerea finaciară și continuarea proiectului și în acest an, a fost asigurată de Ciuc Premium, iar parteneri strategici ai celei de-a doua ediții i-Tour Schi au fost Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT) și Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului din Județul Brașov (APDT Brașov).

Locația aleasă pentru eveniment a fost Complexul „Agrement Tâmpa“ din Brașov, situat într-un spațiu de un pitoresc aparte, imediat în afara zidurilor cetății și chiar lângă pădure, la baza Muntelui Tâmpa, oferind și o panoramă deosebită asupra orașului și a centrului istoric. Până și vremea a ținut cu cei de la i-Tour, pregătind parcă în mod special, pentru lansarea hărților pârtiilor de schi, o pătură albă de zăpadă.

Poate vă întrebați și despre ce s-a vorbit acolo, ce s-a lansat, ce este important cu acest proiect…

S-a lansat o nouă campanie de promovare a domeniilor schiabile din România, cu ajutorul unor materiale extrem de utile publicului, consumatorului final de turism, a celui care dorește să ajungă pe pârtia de schi și să aibă informațiile necesare pentru ca vacanța sa să fie una reușită, și anume pliante cu hărțile a peste 120 de pârtii de schi din România, aflate în cadrul a 31 de domenii schiabile, din 14 județe din țară.

Referitor la acest aspect, Dragoș Paiu (Director de Marketing Groove Hour) a explicat, în cadrul conferinței de presă, cum a crescut acest proiect din momentul lansării (acum trei ani), moment la care debutau cu 5 domenii schiabile din două județe (Prahova și Brașov), ajungând astăzi să cuprindă cele 31 de domenii schiabile. A mai spus că efortul și munca lor a fost posibilă și datorită datorită „partenerului financiar a cărui viziune a fost să promoveze cât mai multe domenii de schi, să promoveze bogăția patrimoniului de partii pe care-l avem în România, să promoveze turismul activ și să facă tinerii să-și dorească să schieze la noi“, dar și datorită partenerilor strategici, asociațiilor de informare turistică, a centrelor de informare, a centrelor de închiriere echipament de schi, a administratorilor de pârtii ce se implică constant, în proiect, furnizând echipei i-Tour informații noi despre condițiile existente, despre baza de agrement sau ce facilități s-au mai introdus.

Campania de promovare a domeniilor schiabile include, offline, distribuirea a 220.000 de pliante în 254 de puncte de contact cu turistul din 40 de localități aflate în cele 14 județe ce dețin pârtii de schi omologate. Punctele reprezintă hoteluri de peste 2 stele, vile, pensiuni, centre de închiriere echipament de schi, centre de informare turistică, asociații de promovare. Astfel turistul poate cere la recepția hotelului, pensiunii sau în toate celălalte puncte, gratuit, pliante cu hărți ale pârtiilor de schi.

De asemenea această campanie vine în ajutorul dumneavoastră și în modul online, prin site-ul dedicat acestui proiect www.i-tour.ro, „unde cei pasionați de schi pot găsi informații actualizate despre stratul de zăpadă de pe pârtii, despre starea drumurilor, ce facilități găsesc în stațiunile de schi“. Tot de pe acest site turiștii au posibilitatea de a descărca, gratuit, hărțile de care au nevoie. O pot printa acasă sau o pot tipări, cu amabilitate recepției, chiar și la locul de cazare. De asemenea s-a introdus și opțiunea de a descărca harta pe terminale smartphone.

Noutatea acestei ediții, ce-a de-a doua (sezonul de schi 2011-2012) este aceea că promovarea domeniilor schiabile se face prin gruparea lor pe regiuni geografice. Aceasta aduce un concept inedit de promovare turistică, încrucișată, ce lasă deoparte individualitatea și încurajează foarte mult colaborarea și competitivitatea. Pentru ca o regiune geografică să atragă turiști trebuie să le ofere acestora diversitate, condiții la fel de bune și de avantajoase precum cele dintr- o altă regiune geografică; în același timp, un domeniu dintr-una din regiuni trebuie să caute să ofere servicii cât mai bune, turistul fiind acum informat că în același areal geografic poate găsi o altă stațiune ce-i oferă exact ceea ce are nevoie.

Prin cele 6 materiale realizate, pasionații de sporturi de iarnă, din toată țara, au posibilitatea de a experimenta cât mai multe pârtii de schi și snowboard din: Ardeal (cuprinde domeniile schiabile: Arieșeni, Băișoara, Păltiniș, Sovata, Șureanu și Gura Râului), Banat și Valea Jiului (cuprinde domeniile schiabile: Parâng, Rânca, Semenic, Straja și orașul Deva), Harghita și Covasna (cuprinde domeniile schiabile: Homorod, Borsec, Toplița, Mădăraș, Tușnad, Bucin, Ciumani, Șugaș Băi, Harghita Băi), Maramureș (cuprinde domeniile schiabile: Șuior, Cavnic, Borșa și orașul Baia Mare), Moldova (cuprinde domeniile schiabile: Piatra Neamț, Cârlibaba, Vatra Dornei, Gura Humorului și Mănăstirile din Bucovina), Valea Prahovei (cuprinde domeniile schiabile: Sinaia, Bușteni, Azuga, Predeal, Poiana Brașov).

S-a vorbit, de asemenea și despre FOTE 2013 (Festivalul Olimpic al Tineretului European), în ediția din 2013 România fiind gazdă a competiției. Va avea loc în zona Brașovului, baze olimpice fiind amenajate la Brașov, Rășnov și pe Valea Prahovei. Acest festival a pus deja Brașovul pe harta Europei, iar o organizare impecabilă nu va face decât să ne aducă și mai mult în atenția internațională. Ionuț Gliga (Director Executiv APDT Brașov) a declarat că este o manifestare adresată tinerilor până în 20 de ani, cu sporturi de iarnă, putând fi un adevărat magnet pentru turiștii europeni.

Christian Macedonschi (Președinte APDT Brașov) a vorbit, în afara noutăților aduse de proiectul „i-Tour Schi“ 2012, și despre promovarea județului Brașov prin târgurile din străinătate, mai ales în Austria, precum și despre protocolul semnat cu Sibiu și Sighișoara de a concepe un plan de promovare unitară a Transilvaniei (atât pe plan intern, cât mai ales pe plan extern).

Care sunt impresiile noastre…

  • Proiectul celor de la i-Tour este unul cu viziune națională, constant, cu idei noi ce vin în sprijinul turistului. Ne place asta și ne dorim ca i-Tour Schi să devină tot mai bun, și tot mai cuprinzător, profesionalismul și fidelitatea hărților să fie tot mai exactă, pe măsură ce experiența își va spune cuvântul și în rândul administratorilor de stațiuni turistice sau domenii schiabile.
  • Am descoprit acolo oameni simpatici, pasionați și devotați turismului, călătoriei, culturii.
  • Ne-am îndulcit cu o prăjiturică și ne-am bucurat de o atmosferă frumoasă, de iarnă, cu zăpadă, într-un oraș minunat.

Permanent v-am ținut la curent cu ce se întâmplă cu proiectul prin care au fost lansate hărțile pârtiilor de schi omologate din România și acum avem vești noi.

Joi, 19 ianuarie va fi lansată versiunea actualizată a hărților cu pârtiile omologate, într-un format care vine în ajutorul pasionaților de schi sau alte sporturi montane. Formatul nou presupune gruparea stațiunilor de schi în funcție de regiune/zonă și cred că aduce un plus de ajutor celor care merg la schi, nu „la stațiunea X”. De multe ori așa ar trebui să se întâmple lucrurile, să alegi locul în funcție de ce faci acolo, nu doar în funcție de numele locului. În felul aceste se încurajează și concurența între stațiunile apropiate iar câștigătorii suntem noi, practicanții sporturilor de iarnă.


Hărțile cuprind 114 pârtii de schi din 14 judete din România. Proiectul Groove Hour are ca partener berea Ciuc Premium și pe lângă mediul online cuprinde promovarea prin pliante turistice distribuite gratuit. Bravo Ciuc, mă bucur că v-ați băgat într-un proiect frumos!

Mai multe informații vin într-un update, după lansarea de joi :)


Dacă ți-a plăcut, dă-ne like la pagina de Facebook, în căsuța de mai jos! Iar pe pagina de Fb, bifează opțiunea "Follow/Urmărește", să fii sigur(ă) că vei primi tot ce vrem să arătăm lumii. :)
Cuvinte cheie: , , .Articol scris de Florin Arjocu (fondator): vezi detalii despre autor.

4 gânduri despre “Promovarea pârtiilor de schi, relansată prin i-Tour Schi 2012

    • @Anca
      Cu plăcere, și-altădată nu mai cere. :p Glumeam, evident! :)

      Eu personal mă bucur să văd inițiativele voastre și desigur, să ne ajutăm cum putem. Să ne vedem la cât mai mult proiecte similare!

      Răspunde
    • Mulțumim! Mă bucur nespus că vă place ceea ce am scris. Am avut puține emoții, fiind prima mea prezență la un eveniment oficial, mai ales că eram și în calitate de „corespondent” Drum Liber.
      Cum a fost primit proiectul prin locurile în care v-ați dus? Sunt foarte curioasă ce impact are această nouă abordare asupra turiștilor, a celor care merg pe pârtie.

      Răspunde

Spune-ți părerea!

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

necesar