Pentru călătorii dornici de bătut drumurile Dobrogei, așa cum am fost și noi în martie, programul de care vă scriu acum e de bun augur.
Groove Hour tocmai m-a anunțat că un mare proiect de promovare a Deltei Dunării și a Dobrogei a prins contur și un milion de fluturași se vor produce pentru promovarea acestor locuri. Vechile materiale de promovare sunt și puține, și de proastă calitate. După exemplul materialelor făcute de prietenii de la Groove Hour despre Histria, Dobrogea și Moscheea Carol I din Constanța (am enunțat câteva ale căror informații le-am folosit în articole), mă aștept la materiale cel puțin tot așa de bune.
Le urez mult spor și cât mai multe proiecte de acest gen!
Iată câteva poze de la lansare:
Comunicatul de presă este comunicat-de-presa-14-07-2010-Promovare-Litoral-si-Delta-Dunarii.
Info suplimentare: Primul proiect masiv de promovare din acest an a unor obiective din România a fost lansat tot în acest an. Brașovul este promovat cu 125 000 de fluturași, iar proiectul este implementat tot de Groove Hour.
Dacă ți-a plăcut, dă-ne like la pagina de Facebook, în căsuța de mai jos! Iar pe pagina de Fb, bifează opțiunea "Follow/Urmărește", să fii sigur(ă) că vei primi tot ce vrem să arătăm lumii. :)
Salut, ți-am promis la evenimentul dedicat WordPress în România – WordCamp -, că îți fac un review în schimbul unui link undeva în site.
Iacătă-mă-s cu review-ul, cu o întârziere, ce-i drept:
http://getseoideas.com/2010/07/demonstrative-blog-review-for-a-hitchhikers-paradise-blog-drum-liber/
Spor în toate.